sophisticateddreamer

Direktlänk till inlägg 17 november 2014

Första inlägget..

Av Therese Wennegren - 17 november 2014 20:32

Hejsan alla goa människor därute och välkomna till mig blogg, en blogg utöver det vanliga som jag brukar säga! :) Har tidigare drivit blogg baserat på tankar, känslor och åsikter om allt mellan himmel och jord där jag då skrivit utifrån olika perspektiv o mer därtill. Nu är jag alltså åter tillbaka till skrivandet (min egna lilla terapistund) men denna gången kommer jag även ta med mer personliga erfarenheter i texterna då min tanke med hela bloggen är att andra människor omkring mig ska kunna läsa, ta in och relatera till mina berättelser och tankar då jag med egen erfarenhet vet att man aldrig är ensam om något här i världen vare sig det handlar om ett problem man har eller en känsla man går och bär på..

 

Jag skulle kunna fortsätta detta inlägg med att berätta lite om vem jag är som person men jag tänker att istället för att göra det så får ni gärna fortsätta läsa mina kommande inlägg i framtiden och förhoppningsvis så kommer det att visa en del av vem jag är åtminstone. Jag är nämligen alltid sann mot mig själv och mina medmänniskor vilket jag finner oerhört viktigt då det även visar att man är oberoende av andras omdömnen o mer därtill. Man ska inte låta sig påverkas för mycket av andras åsikter om en vilket jag även kommer att ta upp lite längre fram! Med det sagt så avrundar jag det här för idag och så glöm nu inte att sprida lite kärlek till varandra därute så länge! Kram på er! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


En blogg utöver det vanliga! Här samlar jag mina tankar och gör dem till texter som andra kan relatera till. Ta er gärna tiden o läs dem för att få er egna lilla uppfattning om det! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards